De la începutul crizei (al cărei nume nu-l specificăm) am insistat că raportările anuale ale Wizz sunt șubrede și că pariază riscant pe o revenire rapidă.
Au pariat 3 ani și tot n-a revenit piața la parametri necesari companiilor Low Cost, motiv pentru care au tot încercat să ajusteze prețurile fără să depășească concurența. Dar concurența (Ryan) a fost precaută în criză și acum culege roadele.
Nu mă bucur, doar trag din nou un semnal de alarmă: Wizz este cel mai mare transportator din România și urmează să dea colțul, într-un fel sau în altul. După ce au distrus concurența, în condițiile în care chiar ei sângerau pierderi, acum se duc și ei.
Aeroporturi, turism, industrii conexe, toate vor fi afectate de ajustare, cu o revenire la valorile de transport ale anului 2005, din câte estimez eu. Cam 7 milioane pasageri la nivel național în vârful regresiei care a început în 2020 – probabil în 2026 se va întâmpla.
Vlad Stoicescu
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.