6.5 C
București
vineri, ianuarie 24, 2025

Asta este explicația și nu oricare alta

– Deplasările externe ale Administrației Prezidențiale se fac cu avioane închiriate.

– Mai multe ore de zbor închiriate de la un singur operator, în mod normal rezultă la recompense din partea operatorului, cum ar fi un zbor cu cea mai frumoasă și dotată aeronavă din flotă.

– Aceasta este o metodă prin care operatorul își ține clientul legat de companie, clientul sperând să atingă ținta de ore pentru a folosi avionul „vârf de gamă”.

Sunt sigur că asta este explicația și nu oricare alta.

Bonus: nu, nu avem de ce să cumpărăm aeronavă prezidențială pentru că trebuie angajate sinecuri s-o întrețină, repare și zboare. Nu e vorba de o simplă mașină care o ținem în garajul de la Cotroceni. Aeronavele sunt extrem de complexe și au nevoie de o întreagă companie de operare, activitate de care TAROM nu este în stare.

Riscul de a opera zboruri pentru Administrația Prezidențială cu TAROM este imens. Compania e leneșă și încărcată cu mizerie istorică. Superficialitatea TAROM poate produce tragedii în orice moment și nu ne putem asuma riscul de a ne pierde președintele în zbor, oricare ar fi el.

Vlad Stoicescu

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.

Cele mai noi

Din aceeasi categorie