·
Mr Beast, un vloggler, un Shelly de SUA, a împărțit piața în 2 mari tabere care se ceartă pe etica socială prin care cel mai bogat stat din lume are un sistem de sănătate slab.
Puțini oameni știu că în SUA se pune mare accent pe comunitate pentru întrajutorare, mai ales în spețele medicale. Întregul efort al lui Mr. Beast este încurajat fiscal și complet deductibil. La fel cum sunt bisericile din mid-SUA care încă mai colectează pentru întrajutorare, nu pentru jetul privat și vila pastorului.
Dale Carnegie este primul mare afacerist care vorbește public despre responsabilitatea socială corporativă, după ce Rockefeller și Astor au investit masiv în proiecte sociale fără să spună ceva, că nu așa fac gentlemenii…
Responsabilitatea socială corporativă pornește de la indivizi, nu de la copăcei în Zambia și floricele în Namibia. Ce face firma ta pentru comunitate, pentru ca firma ta să fie îmbrățișată de comunitate.
Mr. Beast este un brand solid. Omul rulează în medie 3, 4 milioane USD la fiecare videoclip filmat, pe care îi recuperează din vizualizări. Toate videoclipurile sale sunt concentrate pe întrajutorare.
Întrebarea mea este: ce indicatori de performanță sunt compatibili cu comunitatea din care angajezi și în care vinzi dacă tu definești performanța prin profitabilitate exclusiv?
Vlad Stoicescu
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.