RAR este responsabil pentru starea mașinilor din trafic. RAR este subfinanțat și nu poate face față inventivității românilor care insistă să scoată în trafic niște bombe biologice defecte și periculoase.
Ca Regie Autonomă, RAR ar avea putere suficientă să se finanțeze pentru a putea curăța traficul de mașini neconforme cu cerințele actuale.
Începând cu anul 2024, RAR ar trebui să furnizeze, contra cost, acces direct tuturor asiguratorilor la parametri de emisii înregistrați pentru fiecare vehicul.
Asiguratorii din Europa au obligații de conformare cu norme de mediu și trebuie să-și asume riscul de poluare al clienților, motiv pentru care asigurarea mașinilor care poluează mai mult va costa excesiv comparativ cu asigurarea mașinilor “curate”.
Ce nu știu nici măcar asiguratorii din România este că, fără să calculeze riscul de mediu, ei îl acumulează direct pe cel al clientului, risc pe care asiguratorul este obligat să-l compenseze în anul 2025.
Vlad Stoicescu
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.