4.1 C
București
marți, decembrie 10, 2024

Nu prea mai știm ce se întâmplă cu adevărat în România profundă.

Eu cred că nu prea mai știm ce se întâmplă cu adevărat în România profundă. Altminteri n-ar fi existat reacții de genul celor pe care le-am văzut, când câteva trenuri au rămas blocate în gări, din cauza copacilor căzuți pe linii, în timpul viscolului. ”Cum, nu găseau primarii/prefecții autobuse și ceva ceai cald/apă minerală/ceva de ciugulit pentru pasageri?”

V-ai întrebat dacă orașele alea unde s-a întâmplat să se oprească trenurile mai au transport în comun/transport care să funcționeze și duminica? V-ați întrebat dacă gările alea mai au vreun rost, câtă vreme abia dacă mai trec trei-patru trenuri pe zi pe acolo? Credeți că e vreun chioșc prin gară? Credeți că, dacă, Doamne ferește, populația trebuie evacuată rapid, accident chimic, să spunem, au de unde rechiziționa autobuze/microbuze/camioane, când ele sunt moarte economic? Ce pot face primarii, când ei nu pot plăti servicii publice minime? Nu judecați totul după București/Cluj/Iași/Timișoara și alte câteva orașe mai pricopsite!

Apoi, cum ar fi plătit eventualele servicii primăriile/prefecturile? Că n-au făcut licitații! Veți zice că plătește CFR. Care CFR? CFR Călători este doar un operator pe șinele CFR Infrastructură, care e în altă parohie. Că așa a vrut Berceanu, cu binecuvântarea lui băsescu: să spargă CFR în trei entități: călători, marfă, infrastructură. De atunci s-a ales praful!

E cazul să ne calmăm: țara asta a fost făcută fărâme! Și nu le va mai lipi nimeni la loc, niciodată!

de Constantin Gheorghe

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.

Cele mai noi

Din aceeasi categorie