7.6 C
București
luni, decembrie 9, 2024

Sectorul public este un non-sens?

Oricât aș vrea să cred asta, anume că, într-un an trenurile de călători ale CFR au întârziat 6,7 ani, iar cele de marfă 77(sic!) de ani, nu pot!

Pentru că nu am cum! La traficul care este pe rețeaua de căi ferate, cifrele sunt o imposibilitate. Sunt, pe liniile magistrale, destinații către care funcționează, zilnic, două perechi de trenuri! Cu excepții nefericite(accidente, vreme rea), nu mai mult de 1% din întârzieri trec de 60 de minute. Iar dacă a fost o excepție, și a întârziat peste 12 ore, acea excepție nu poate genera cifra aia uriașă. La fel și în cazul CFR Marfă. 77 de ani, întârzieri într-un an. După ce orar? Că n-am văzut, public, un mers al trenurilor de marfă. Oricum, liniile ferate locale sunt mult, mult, sub-utilizate, și la marfă, și la călători.

Știm că și CFR Călători, și CFR Marfă trebuie desființate. Campaniile astea de minciuni sunt un soi de pregătire psihologică. Inutilă, dacă e să mă întrebați. Românilor NU LE PASĂ! Pentru ei sectorul public este un non-sens. Și dacă e jefuit și distrus, cu atât mai bine! Pentru că, nu-i așa, ”statul” e dușmanul, și privatul, prietenul și salvatorul națiunii. Atât!

Constantin Gheorghe

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.

Cele mai noi

Din aceeasi categorie