Trenuri de mare viteză: o eroare vizibilă în China, Spania, Franța și Germania.
Investițiile în infrastructura pentru trenuri de mare viteză trebuie corelată la abilitatea populației de a cumpăra un asemenea serviciu.
Serviciul feroviar din România nu se dezvoltă, în primul rând, pentru că este PUTERNIC subvenționat astăzi, în situația sa precară.
Construcția de infrastructură pentru trenuri de mare viteză ar însemna creșterea subvenției pentru menținerea prețurilor, pentru ca serviciul să rămână permisiv pentru puterea locală de cumpărare. Dar asta ar însemna ca noi să plătim 1% din prețul biletului și restul să suportăm prin taxe și impozite.
Hai să creștem gradual, începând de la rame electrice și pe pile de combustie, continuând treptat spre o creștere a randamentului infrastructurii.
Vlad Stoicescu
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.