Transportatorii intră în conservare în timp ce piața cere serviciul de transport mult mai puțin, comparativ cu anul 2019, pentru că au început clienții să resimtă creșterea prețurilor.
Singurul care merge contra curentului este Wizz, ceea ce ar fi logic dacă ar fi în stare să preia piața pe care o refuză companiile intrate în conservare.
Dar temerea mea este că Wizz zboară sub pragul de profitabilitate setat, adică vânzări peste 85% ca să acopere costurile, dar cu suficientă cerere cât să nu mai poată anula.
Ryan a început să reducă din frecvențe și wizz a urmat imediat, ceea ce îmi confirmă teoria că au fost prea optimiști amândoi.
Sursa foto-facebook.com/eurocontrol
Vlad Stoicescu
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.